tisdag 14 maj 2013

Äntligen börjar jag klättra på den där sablans stegen

Mitt absoluta sikte de senaste åren har varit att arbeta på en plats som står för det jag tycker att träning är och ska vara. För mig ska träning, och därmed hälsa, inte vara en lyxvara utan något som är tillgängligt för alla oberoende av hur ens livssituation ser ut. Det ska inte vara att passa tider och hinna med. Det ska inte vara en knut i magen då pengarna dras.

Mitt sikte och min dröm har varit att jobba på en plats där den tillgängliga, enkla och roliga träningen står i centrum. I dag går jag till Fitness24Seven och skriver på anställningspapper. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Woho!!! Massor med grattis! Du är bäst :) /Yvonne

Frida sa...

Jättemassa grattis! <3

Anonym sa...

Lycka till kämpe, vad bra det måste måste kännas, en juste målgång på det slitet! JÄTTEGRATTIS ! Dad