onsdag 4 januari 2012

Främlingen inom

I dag vaknade jag upp med en konstig känsla i kroppen. En lust. En lust till att plugga. Jag vaknade upp och kände hur hela jag helst av allt ville sitta ned ihop med hemtentan och krossa några klurigt ställda frågor. Har försökt slösurfa men märker hur jag gång på gång längtande blickar ned på min Word-symbol. Jag vill skriva på hemtentan. Antar att jag borde ta vara på det och skriva när det känns lockande. Men nej, detta känns för konstigt. Blir högst misstänksam av den här känslan. Högst, högst misstänksam.

3 kommentarer:

Anonym sa...

BAH! Ta vara på den känslan eller ge den till mig!! Man slösar inte bort sånna gåvor! Men håller med dig, misstänksamt är det! /en som behöver motivation...

Marielle sa...

Nä, det har aldrig hänt mig..

Anonym sa...

Ge efter är lätt som en plätt !!!