torsdag 10 oktober 2013

Ytlig glädje

Idag har jag jobbat och fått så ofantligt mycket komplimanger. Meningar så som "Vad fin du är", "Wow, vad du är modig" och "Shit vad snyggt" har haglat in där jag stått och välkomnat mina medlemmar. Och jag har bugat, bockat och dessutom nickat instämmande. Instämt eftersom jag känt mig förbaskat fräsch. Jag har haft en sån där dag då sökt efter min egen spegelbild och nästan viljat sjukanmäla mig för att fotografera min egen skalle. För ett par månader sedan konstaterade min pappa glatt att mitt hår såg ut som det ruttnade. Och såhär i efterhand, när mitt hår ser ut att ha formats av Gud själv, är jag redo att hålla med. Det där frisörbesöken gjorde underverk ju. Tack Linda på Frisörgruppen! Tada hörni!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Söt tjejen :D kanon snyggt / faster

Unknown sa...

Så fin!

Mäkifan sa...

Snygging!

Karin sa...

Love love love!!

Anonym sa...

Med tanke på resultatet så skall man alltid lyssna på pappa som älskar nya Lisa också ! Sötnos !! Dad

Yvonne sa...

Så LÄCKERT! Love it!

Frida sa...

ÄLSKART!!!!