torsdag 23 maj 2013

Fyra snabba på veckans fjärde dag

I dag är det dags för en mini-lista. Inget mer, inget mindre.



Vad har du druckit i dag? 
Mycket vatten, mycket kaffe och lite rödvin. Jag strävar ständigt efter den perfekta balansen mellan de vätskorna.

Dagens bästa skvaller?
Aftonbladet rapporterade om att Amanda Bynes tydligen har fötterna fulla med skärsår och blåmärken. Det fick mig förstås att häpna. Dagens näst bästa skvaller var när en snäll kund berättade för mig att vi lämnat varukylen upplåst. TACK!

Har du fått någon komplimang idag?
Självfallet! En kund sa att jag hade fina axlar och min handledare på Fitness24Seven sa att jag var duktig.

Hur snygg är du?
Efter närmare sju timmars sömn så ser jag väl ut ungefär som på bilden ovan. Så jag skulle vilja påstå att jag duger. Jag skrämmer ingen med min uppsyn, men jag är heller inte någon du skulle vilja ha på en tokstor plansch i ditt sovrum.

1 kommentar:

Johanna sa...

Fin blogg du har :D Just nu har jag en frågestund på min blogg, ställ gärna någon fråga.