måndag 4 mars 2013

Mitt kalas







I lördags blåste jag upp ballonger, hängde vimplar längst taket och slängde runt massvis av serpentiner i huset. Jag hade fyllt år och äntligen var det dags för mitt kalas. Ihop med tjugo av mina vänner firade jag in mitt 23:e år, skålade och lovade att det här skulle bli mitt bästa år. Det bjöds på tårta, fiskedam och jello shots. Jag fick så himla mycket fina blommor, massor av gott vin, en underbar prydnadslama och (äntligen) en korkskruv. Jag var ofantligt taggad och törstig vilket ledde till att det sveptes mängder av shots och dylika alkoholhaltiga drycker. Jag behövde aldrig hämta dricka men hade ändå ett glas, en flaska, en burk i näven under hela tiden. Jag fick skratta mycket, kramas ännu mer och slutligen somna på vårt köksgolv bredvid Alexander. Hur bakfyllan var igår? Brutal. Tackar som frågar. 

1 kommentar:

Brinkster sa...

Bugar och bockar, det var en kanon fest, även om det fanns en del lågflygande snusdosor på plats! ;)