onsdag 23 januari 2013

När hämnden är ljuv

I natt drömde jag att jag åt tacos. Min vän Marias pojkvän Jesper satt mittemot mig under hela tiden och sa: "Tjocksmock, ska du verkligen äta allt det där?". Jag blev så arg på honom att jag senare i min dröm klämde ut en bajskorv, lade den i ett kuvert och skickade till honom. Nu skriver jag upp det i mitt stora anteckningsblock över saker att göra mot framtida ovänner. Vilken känsla av vinst det var.


Och i dag ser jag ut som ovan. Det är ett jävla mysterium att jag inte arbetar som modell. Jag vet. Jaja, något att verkligen glädjas över är det här albumet som får min onsdag att dansa. Dessutom trillade CSN in i dag. Glädjen i att få sina lånade pengar, den går inte av för hackor. Äntligen lill-lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade du bara inte varit så kort så hade du kunnat säga saker som "Jag stiger inte upp ur sängen för mindre än 10 000 dollar om dagen."
/sis