fredag 23 november 2012

Så, då går jag väl hem då

Skulle jobba i kväll. Gick glatt in på Mortens, presenterade mig och annonserade att jag skulle täcka upp deras premiär på Julshowen. Mannen i entrén såg osäker ut, bad mig vänta och hämtade en kollega. När kollegan kom förklarade jag mitt namn och syfte igen. Hon såg ännu mer förvirrad ut, men bad mig följa med. Det var väldigt lite folk på plats så jag anade oråd. Fick gå in ett rum där Kim och gänget satt och åt. Fick prata med ännu en person och förklarade att jag var där för att recensera premiären av deras julshow. De tyckte att jag var tidig, och det förstår jag. Premiären av julshowen är tydligen i morgon. 

När jag insåg att det inte skulle bli något recenserande såg jag ut ungefär såhär:

1 kommentar:

Anonym sa...

Bomkörning kallar Taxi sådant för ! Å ända från Göteborg dessutom! DD