måndag 26 november 2012

Rör för i helvete inte min kompis

För att väga upp vårt förmiddagsstrosande på Pingstkyrkans second hand-butik samlade vi truppen på lördagskvällen för att fira Linnea som fyllt år. Blev en jättebra kväll som dock avslutades på ett jävligt otippad och tråkigt sätt utanför Mortens. Från ingenstans kommer en kille som med full kraft knuffar iväg Linnea så att hon nästan ramlar. Vi andra rusar fram och frågar vad fan han håller på med. Då svarar killen med att ta stryptag på Yvonne! Jag har aldrig viljat nita någon så mycket som då. Tror att både jag och Anja var beredda att köra street fight. Blev dock inget med det eftersom några andra gick emellan och fick läget att lugna sig. Bra av de, antar jag.

Vem fan gör så? Vem fan går och trycker handen om en någon annans hals helt jävla oprovocerat? Vem fan går och knuffar någon så jävla hårt? Och vart fan var vakterna? Vid stängning ska de väl befinna sig vid utgången? I efterhand ångrar jag att jag inte tog kort på människan eller såg till att få tag i namnet istället för att stå och vråla. Det hade varit ett rent jävla nöje att polisanmäla honom. 

4 kommentarer:

Frida sa...

Hade seriöst gått bananaz. LOVE U

Anonym sa...

Ni är ju världens sötaste polare. Dd

Marielle sa...

Herregud vad chockad jag blev när jag fick reda på detta! Så sjukt obehagligt. Mina fina vänner<3

Lisa Mäki sa...

Det var i särklass det största pucko och obehagligaste svin jag nånsin stött på.