tisdag 22 november 2011

Saker min hjärna hittar på

Jag vet. De flesta skiter högaktningsfullt i andra människors drömmar. Men, nu är det som så att jag drömt en av mina bästa drömmar hittills. Brukar du inte läsa referat av andra människors drömmar så gör ett undantag nu. Här kommer min dröm.

Jag sitter hopkrupen på min säng och kliar mig lite mellan benen, i rent kli-syfte och helt utan några sexuella förhoppningar. Då upptäcker jag plötsligt att jag har en finne där nere. "Denna ska klämmas", konstaterar jag åt mig själv och sätter igång. Jag klämmer och ut pyser det där vita, variga kletet som oftast gömmer sig i finnar. Jag klämmer lite till och ser hur det vita plötsligt ändrar färg och börjar resa sig. Till slut har jag klämt ut något i samma form, färg och storlek som ett litet lillfinger. Jag tar tag i vad det än är och drar. Och då! Då händer det! Det jag drar ut är en fullvuxen snopp! En fullvuxen och klart erigerad snopp. Jag stirrar på den i några sekunder. "Herrejävlar, en kuk! EN KUK! Mellan mina ben! Hur fan förklarar jag detta då?". Jag bestämmer mig för att bli av med den. Jag trycker på den, viker och vecklar och vips, så är den tillbaka på den plats som den kom ifrån. Det enda spåret av den är den lilla finnen jag till en början klämt. 

Jag lutar mig tillbaka i sängen och somnar, utmattad och chockad. Efter ett tag vaknar jag dock och känner att jag håller i något som ligger placerat bredvid mig på kudden. Jag tycker mig känna igen konsistensen och tittar upp. Mycket riktigt: en snopp. "Vad ändå in i?!". Jag sätter mig upp i sängen och ser då att snoppen har en ägare. Det är min Alex som ligger där, helt naken och inte större än en kudde i storlek. 

Därefter vaknar jag. Spontan reaktion: Va?! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Garvar så jag dööör! Du är sjuk! SJUK!
/sis

Frida sa...

HAHAHAHAHA LISAAAAA