torsdag 17 november 2011

Sorry, but I'm addicted to wasting time

Så, eh, jag kom på mig själv med att sitta och stirra på mitt egna tryne i webcamen och vogue:a. Ni vet, man flaxar med händerna och ramar in sig själv. Riktigt ocoolt. Speciellt och i synnerhet då det görs sittande helt själv mittemot sin webcam. Bestämde mig för att för i helvete lägga av med det omedelbart.

Bestämde mig för att göra något vettigare. Började tänka på mina kommande kvällar och blev genast studsande glad. Se bild nedan. Jag har där försökt fånga mina känslor inför de kommande kvällarna.
I kväll ser jag Timbuktu. Inom några yttepyttesmå timmar ser jag fantastiska Timbuktu. Om i morgonkväll lade Alex nyligen fram ett förslag. Han föreslog att vi skulle "leka maffia", jag sa ja. Lite maffia har väl ingen dött av, tänkte jag. HA..HA! Right? I alla fall. Dagen efter det, lördag, är det kalas till ära för en dam som beger sig till Australien i ett halvår. Det blir ett par bra kvällar här framöver.

Inga kommentarer: