fredag 22 februari 2013

Fredagslista comin' at ya

Nämn något som gjorde dig glad igår!
I går var en typiskt mittemellan dag. Men det allra bästa med den var nog när jag såg ett avsnitt Modern Family. Den serien är ett sant lyckopiller. Plus att jag hade en jättestor kopp te i näven då. Ja, jävlar, då levde jag livet. 

Hur ser en perfekt lördagsmorgon ut?


Vad gjorde du klockan åtta i morse?
Vaknade till när Alexanders väckarklocka började väsnas. Sedan somnade jag om och vaknade trettio minuter senare då min väckarklocka drog igång.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Undersökte ett konstigt ljud från övervåningen. 

Det sista du sa högt?
"Vill du ha en pinne?", till Aquila. 

Det senaste någon sa till dig:
"Ha en trevlig helg och nästa gång du handlar behöver du inte visa ditt leg", sade kassörskan på Willys efter att jag kopplat Willys+ till mitt bankkort.

Vad har du druckit idag?
Vatten och kaffe.

Vad var det senaste du åt?
Ett gäng sojabönor.

Drömmer du mardrömmar?
Jorå. Senast i igår då jag drömde att jag skulle operera brösten, men min doktor var kass och skar av mina egna bröst och ersatte de med någe sorts skinnballonger som satt fast med en liten tråd. Det var svinigt och ofantligt fult.

Vad ser du om du tittar till höger?
Min egen spegelbild. Den säger åt mig att duscha bort dagens träningspass.

Vad gör dig glad just nu?
Att Alex är på väg hem! 

Vad ska du göra härnäst?
Duscha. 

Kläder just nu:






























Är du kittlig?
Jo. Här och där.

Snarkar du?
Icke då! Jag snackar däremot.

3 kommentarer:

JoakimIsDemented sa...

Najs med lista! Och WÖW! Vilken uppfräschning! Av bloggen i allmänhet, alltså!

Lisa Mäki sa...

Tack kamrat! Hade jag besuttit dina skills i paint hade blogguslingen min varit oslagbar!

JoakimIsDemented sa...

Äsch, smickrare där!