lördag 7 juli 2012

Ett problemfritt problem, egentligen

Är lite oense med mig själv. En del av mig känner mig som en säck potatis som helst sitter i soffan medan den andra delen av mig själv skriker att den är ON FIRE och borde få dansa. Det hela resulterar i ett halvschizofrent beteende. Alexander försökte få med mig på fest tidigare men då mådde jag inte bra. Led av olust, huvudvärk och dylika opeppigheter. Jag vek mig inte ens inför hans försök till smicker. När han sa "Men det är så kul när du är med", så svarade jag "Jag vet". När han sa "Men du är ju så snygg", så svarade jag "Jag vet". Men nu sitter jag ändå här och bara.. jahopp..

Knäppte i alla fall en öl nyss. För en öl passar liksom både delarna av min schizofreni. Får se hur det blir. Kan ännu gå ut, kan ännu tvätta bort sminket. Kan ännu leta upp den där förfesten, kan ännu rota fram mjukisarna. HATAR att vela! ÄLSKAR att det är mitt största problem just nu.

Inga kommentarer: