tisdag 31 juli 2012

En tisdag, i väntan på något bättre

Jag har en väldigt löjlig dag. Jag har en dag där jag mest av allt bara känner att jag vill köpa något. Vill skjuta mig själv.. i foten.. Som ett straff. För fy fan vad ointressant och tråkig jag är nu. Nåväl, det blir bättre. För i kväll jobbar jag och det är kul! Denna gång är det Haaks som ska recenseras. Enligt min källa, modell äldre, så kommer det att bli ett jävla drag. Vi får se. Recension finnes inom kort i en tidningsstånd nära dig.
Uppdatering 12:51. Fick precis veta att jag ska få recensera Maskinen i morgon. Maskinen intar Harrys i Kungshamn och  JAG står som recensent. Hade jag vart kristen hade jag utbrustit "Gud hör bön". Men det är jag inte. Så jag säger: sweet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fiiiin kväll kan bli såhär och mer, http://www.youtube.com/watch?v=nCxzMwySv2c&feature=related
Dd

Anonym sa...

Jag tror du kommer till tro en dag Lisa. En dag ser du sanningen!
Jesus sa: Jag är vägen, sanningen och livet!

Anonym sa...

Åh vad kul!!!! /Y

Lisa Mäki sa...

Dd: Det blev mycket pyroteknik, allsång och härj där borta i Hamburgsund. Rätt bra underhållning med andra ord.

Anonym: Min tro är att jag är min väg, sanning och liv.

Y: Ja! Tänk att jag ska få betalt för att se Maskinen!?

Anonym sa...

Du tvivlar Lisa. En dag kommer du att se. Sök i ditt inre. Läs om Maria Magdalena i bibeln. Hon var lik dig. Hon tvivlade men kom till tro.

Lisa Mäki sa...

Åhå, lästipsarstuga! Läs "The Hobbit". Eller "The Zombie Survival Guide". Tokbra böcker ju.