fredag 11 maj 2012

Förlåt för det där som jag skrev till dig för längesen i ett brev, jag menade ju det i och för sig men det kändes ändå lite fel

Den här dagen hade ju kunnat ge mig någon sorts vink om att den skulle vara ett jävla asshole mot mig. För då hade jag bara kunnat säga: "Okey, you fucking fuck! Då stannar jag här under täcket! HEJ'RÅ!". Men, så blev det inte. Istället fick jag en sådan där dag. En sådan där dag som bara jävlas. Ögonen är röda och tårreserverna helt slut. Skönt det i och för sig. För då borde det ju inte behöva gråtas på ett tag. Är ändå lite så som en kompis sa, att när man väl gråter för något så kan det vara skönt att bara köra på. Att bara låta en själv böla lite längre och mer än vad det egentligen känns.

Nåväl, i morgon ska jag på uppdrag på ett lite otippat ställe. Lane Loge, damer och herrar. 

Inga kommentarer: