söndag 1 april 2012

"Jag är ett minne för livet, du är en finne i röven"

Så. Jag ägnade kvällen åt att försöka att inte bli övertalad om att ta en öl ihop med Gabriel. Lyckades utmärkt med detta ändå till klockan tolv då jag helt plötsligt fann mig själv på väg ned mot stan med en liten promenad-öl i näven. "Vad hände här då", tänkte jag. Väl nere på stan hittade jag dock inte Gabriel så jag fick snällt återvända hemåt. Gabriel ringde när jag precis kommit hem och undrade vart jag var. Så, för att göra en lång historia kort: Det blir någon sorts efterfest sedan, om jag fattat det hela rätt. I väntan på efterfesten gör jag som Robyn och keep dancing on my own. Maskinen's nya är bra skit hörni.

Moves like Jagger.. Jag säger bara vad vi alla tänker. Nåväl, i morgon är det söndag och då är det dags att borsta håret, harkla undan slemmet i halsen och bli lite jävla seriös inför veckans kommande plugg.

// Dancing Queen

2 kommentarer:

Anja sa...

Haha sötnöt!

Lisa Mäki sa...

Kan du va själv!