måndag 30 januari 2012

Things you do and things you simply don't

Läste någonstans att Justin Bieber gjort någon sorts lista över skådespelare han vill ska spela honom då det görs en film om hans liv. Redan här vill jag att vi stannar upp lite och hälsar på unge herr Biebers hybris. "Jag är inte arton år fyllda, men ja, jag är redo för filmen om mitt liv". Hur som helst. Den skådis som står högst upp på hans lista för skådespelare som ska få spela honom i en film är.. Chuck Norris! Chuck-fucking-Norris, männens man, mannen som istället för hjärta har en vrålande motor, mannen som skrämmer Freddy Krueger och använder Tabasco som ögondroppar. Den mannen borde alltså enligt Justin Bieber spela en Disney-sponsrad tonårssångare. Än en gång vill jag att vi hälsar på unge herr Biebers hybris och sedan begraver våra pannor i varsin ordentligt facepalm.

1 kommentar:

Anja sa...

Hahahaha!!!