söndag 11 september 2011

And by "ok", I mean "fuck u"


Nej, nej. Jag tänker inte påstå att jag gjort mest i världen i dag eller gått i flest knop. Jag har bara kommit hem från min lilla resa, städat lite ( läs; flyttat papper från ett ställe och lagt på ett nytt där de inte syns ), suttit vid datorn en del och ätit ganska mycket godis. Söndagar är underbara ta mig fan. Det finns ingen skam i att göra absolut ingenting på en söndag. Söndagar är en dag att göra vad man vill på. Även om det ibland är ingenting. Fullständigt fantastiskt. Nu är jag redo för en vecka av massa ting.

Och förresten! Jag har hittat ett album jag tänker lyssna sönder i höst. Skulle tro att åtminstione ett par av mina ledmotiv till höstens dagar kommer plockas från Bombay Bicykle Club - A different kind of fix.

Inga kommentarer: