tisdag 27 september 2011

Herr Ångest på besök

Här sitter jag på min köksstol och stirrar på min hög av kurslitteratur som stirrar tillbaka med onda, små ögon. Första tentan är skrämmande nära nu. På torsdag kommer jag sitta i en stol (antagligen modell "Hård-trästol") och svettas till tonerna av ett par hårda tenta-frågor. OH - THE - HORROR.

Känns som jag står inför döden. Eller åtminstone som att jag kommer vara tvungen att svara blankt på varenda fråga. Vilket är mycket märkligt då jag faktiskt känner mig säker på svaren till alla "inför-tentan"-frågor vi fått.

Åh. Herr Ångest, vad jag gillar dina besök. Du gör mig så jävla loony. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao.
Det där är vad en gammal farbror jag kände kallade för "ont i samvetet".
Har du läst på rätt så går det såklart vägen !!