onsdag 14 september 2011

Det här med att vara kär i en kändis, och så

Al Pitcher alltså. Jag får inte nog av människan. Jag ser samma klipp, om och om igen. Och om och om igen är jag påväg att ramla av stolen i rent jävla asgarv. Jag garvar sådär hjärtligt åt hans skämt. Ni vet, när man garvar sådär mycket att man liksom måste slå handen i bordet, eller på låret. Åh. Bästa Al!
Underbara Al. Min Al. En dag ska vi gifta oss. Och ingen annan än du ska få hålla tal. Gästerna kommer att skratta så mycket att deras tårtbitar bara forsar iväg med alla glädjetårar. Du ska berätta roliga anekdoter om vår tokiga relation, om skelögda släktingar och knepiga bröllopsbestyr. Och jag ska titta på dig, kärleksberusat. Vi kommer självklart sedan leva lyckliga i alla våra dagar.

Min Al. En dag. Men fram tills dess ska jag fortsätta se mitt favoritklipp med dig. Puss, och godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha skrattade hysteriskt under hela klippet! Underbart, riktigt underbart!